miercuri, 25 ianuarie 2012

Holidays are over .




An nou..oameni noi..experiente noi. Da, in sfarsit m'am decis sa mai scriu pe blog. In ultimul timp nu am prea avut chef de nimic. Si o sa incerc sa fac un scurt rezumat a ceea ce s'a mai intamplat de la inceputul vacantei de iarna, pana acum.

. Holiday .

Vacanta a inceput cu o zi care ar fi trebuit sa fie cea mai speciala din an pentru mine. A fost ziua mea. O zi de la care aveam mari asteptari. O zi care trebuia sa fie perfecta..si a fost. Pana intr'un moment. O zi cu un inceput frumos..si un sfarsit.. 'tragic' . O zi in care am stat, am ascultat muzica, dar si o zi in care n'am dus lipsa de bautura. Ce'i drept nu foarte multa, dar..
The beggining . Normal, noi..ca oameni ce ne respectam, trebuia sa mergem ca deobicei la biliard. Cu banii'n buzunar si cu D'zeu inainte. Toate si frumoase pana aici. Ora se terminase, iar noi ne'am dus in parcare la o tigara. Din vorba'n vora, am ajuns la subiectul bautura. Am mers in carrefour, si am cumparat o sticla de Angelli Cherry si una de Merlot . Am platit, bineinteles am mancat, dupa care ne'am asezat intr'un parc. Iar de aici incepe..
Din ambitia mea de fraera, am vrut sa ma ametesc..si am reusit..doar ca prea mult . Si asa s'a ajuns sa mi se fure telefonul, de niste persoane in care eu..chiar daca nu meritau..mai aveam un strop de incredere . Dar, se pare ca trebuie sa fiu mai atenta . Dupa lungi tipete..si minute,ore..sincer nici nu stiu cat a tinut toata secventa..am ajuns intr'un final acasa. Mama, vazand in ce stare eram, era si normal sa se ingrijoreze. Dupa ce ne'am calmat amandoua..am primit un telefon in jurul orei 00:30 ca mi'au gasit telefonul. Pana la urma s'a terminat bine,nu?! Ei nu chiar..totusi macaruneia dintre persoanele vinovate ii pare rau . Si sper sa nu ma insel si de data asta.
In rest, vacanta mea a fost una destul de ok. M'am intalnit cu persoane pe care nu le vazusem de mult timp. Persoane de care mi'a fost extrem de dor. Persoane la care mereu am tinut. A fost o vacanta plina de iesiri. Am avut momente in care am ras pana nu mai puteam sa respir, dar si momente in care am plans pana la disperare . A fost o vacanta..obisnuita.
Cat despre Revelion..Eii,vestitul Revelion la mine a fost a big shit ! De ce ? Pai..nu se putea sa nu ma cert cu mama.. Si imi pare rau ca ne'am certat..si ca mi'am stricat toata ziua..A fost un revelion in care am stat in casa si am plans..Un revelion GROAZNIC ! Sper sa fie singurul revelion asa. Nu mai vreau unu' ..

Acum..a inceput iar scoala. Aceleasi fete plictisite si "dornice sa'nvete" . Pe naiba ! Cui ii arde de invatat. Ar trebui ca lumea sa priceapa ca noi invatam pentru viitorul nostru. Si suntem si noi constienti de asta. Cum ziceam. aceleasi fete plictisite, aceiasi profesori nesuferiti..parca traiesc aceeasi zi iar..si iar..si iar.. Deja m'am plictisit. Si mai sunt 3 luni pana la urmatoarea vacanta...

Da stiu,mi'am cam iesit din mana. Da nu'i nimic. Recuperam ! :)) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu