sâmbătă, 17 septembrie 2011

Imi e frica !

  

Ce te face sa crezi ca el era "The one" ? Ai crezut ca stai o viata, Dar n-a trecut un an. Ai pus prea mult suflet, Nu-ti face corectie! N-ai gresit cu nimic, Deci ia-o ca pe o lectie! :-j
  
Sunt aproape sigura ca daca as incerca, mi'ar iesi. Sunt sigura ca as putea sa mai fiu cu tine ! Sunt sigura, ca undeva adanc in inima ta..mai exista ceva. Macar o atractie fizica . Dar imi e frica sa incerc. Imi e frica de consecinte. Imi e frica de ce ar urma dupa ce s'ar termina dinnou . Imi e frica sa nu o iau de la capat . Stiu ca daca mi'as da putin mai mult silinta ne'am putea impaca. Dar nu o fac..Nu pot..Nu vreau ! Pentru ca sigur vei face ca data trecuta. Si mi'e frica sa nu ne stricam si prietenia. Stiu ca ai fi cu mine, nu pentru ca simti ceva..ci doar pt ca ma consideri "O partida buna" .
Sunt foarte nesigura. Nu stiu ce sa fac . Nu vreau sa trec prin ce am trecut . Te iubesc ! Asta o spun din toata inima. Asta e sigur. Da ! Ai auzit bine. Te iubesc. Si nu imi e rusine sa recunosc. Oricum sti si tu . Te iubesc mai mult decat oricine altcineva, si nimic nu va putea schimba asta .
Off, vreau sa scriu..vreau sa ma descarc. As vrea sa scriu despre zilele in care ma iubeai. Dar e prea dureros. Mai ales cand stiu ca din vina mea s'a terminat totul. Din pura prostie . Prostia mea... Chiar nu te merit ! Stiu ca si tu ai suferit macar putin..atunci..dar nu cred ca merit chiar atata suferinta. Si totusi. Nu vreau sa mai ti la mine..si totusi ma rog sa te intorci si sa'mi zici un sincer: "Te iubesc !" . Mi'ar fi prea frica sa nu te ranesc ..
Dupa cum ziceam in in post'ul trecut: "Schimb de personalitate" . Caracterele s'au inversat. Gesturile lafel. Acum nu te mai iau eu in brate ca tu sa oftezi. E tocmai invers. Stiu cum te'ai simtit. Si da, sunt o persoane ingrozitoare ca te'am facut sa treci prin asta. Sau macar prin jumate din ce simt eu. Imi pare rau !

Iubeam totu la el. Imi placea cum zambea,cum mergea. Imi placea sa ma uit la el cum fuma,ii iubeam stilul,cum se imbraca !

"Ranile ma dor de cand ne`am despartit
Privirea ta o vad in noptile pustii
 Iar glasul tau ma linisteste, astept sa revii.
 Te`am iubit, tu nu sti cat ma doare
 Ai plecat, universul nostru moare
Te`am iubit insa totul este scrum
 Nu poti schimba nimic, e prea tarziu acum"


"Inca o zi a trecut
si ma doare tot mai mult
sufletul din mine plange
din clipa cand te-am pierdut
as da orice sa ma lasi un minut sa-ti vorbesc
sa-ti spun ca dupa atata timp eu tot pe tine te iubesc. "

"Zile trec, zile vin, iar timpul ma omoara
Plecarea ta subita a inceput sa doara
Afara este soare, in sufletul meu furtuna
Pentru fericirea mea esti unitatea de masura."

"Daca zilele sunt pentru oameni de rand
Ne-ascundem de cei dragi sa nu ne vada plangand
Si daca tot ce am e tot ce sufar in gand
Sa-mi spuna careva ca m-a vazut razand"

"Am privit in urma des cu ochii goi,
M-am pierdut in fum,praf si foiAu fost zile-n care ma-necam apoi
Ma rugam sa-ti iei iubirea inapoi
Ca sa uit de noi,Ca sa uit de noi "

"Iti duc lipsa neincetat da-mi o sansa de-a zambi
De cand ai plecat pe nimeni numai pot iubi"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu