sâmbătă, 13 august 2011

Grounded ...

Da..pedepsita pentru ceva ce am facut in trecut. Vi se pare corect ?! Mie sincer nu . Deci sunt pedepsita pt ca acum 2 sapt mi s'a furat telefonul. *fuck, i was drunk -_-"*

Story:

S'a intors mama din israel, fericita, toate bune si frumoase. Mi'a adus chiar si niste haine frumoase =p~ . Seara, ma trimite sa iau inghetata. Ma imbrac eu, si ma duc la supermarket pe o ploaie torentiala . Ajung acolo, si vad ca nu au decat inghetata scumpa. Si o sun eu pe mama *de pe Digi* :
Eu : Ce faci ?
Ea: Bine, da' de ce ma suni de pe digi ?
Eu: Poi de pe ce vrei sa te sun ?
Ea: Nu ti'am luat Vodafone?
Eu: O.o *wtf?* Ti'am mai zis de 3 ori pe mess :|
Ea: Ce mi'ai zis?
Eu: Ca mi'au furat telu .
Ea: *dupa 1 min de liniste* Ceeeeee ????!!!!! Ti l'au furat? Cand ? Unde ?

Ok, deci am avut o conversatie f. inteligenta cu mama, in care jumate ea a zbierat :)) . Ajung eu acasa, fara inghetata, si o vad pe mama nervoasa . Si iar incepe sa tipe si sa faca pe disperata . In cele din urma, imi spune si 'pedeapsa' : fara tel *digi, wtf? =))* , sau PC *da de unde, a doua zi mi l'a dat >:)* . Soo, da. poate ca mi'a dat pc'u, dar n'o sa pot sa stau decat pana la 10...deci n'o sa prea pot sa postez :-s .

See ya' :* .

2 comentarii:

  1. * Bucura-te ca are cine sa te certe... sau sa te pedepseasca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa te contrazic..stiu ca sunt o gramada de persoane care ar da orice sa aiba cine sa ii pedepseasca sau sa'i certe..dar nu multi sunt in situatia mea. si acum nu ma refer la ce am scris mai sus.

    RăspundețiȘtergere