marți, 9 august 2011

Prieteni !

Va multumesc !
Va multumesc ca imi sunteti alaturi mereu ! Ca pot conta pe voi . Ca ma ascultati mereu . Ca'mi suportati toate iesirile nervoase . Ca ma faceti sa rad atunci cand sunt trista . Ca m'ati lasat sa intru in inimile voastre . Ca tineti la mine cum tin si eu la voi . Ca nu ma veti lasa sa va uit niciodata . Ca am 32875290 de amintiri frumoase cu voi . Ca desi am gresit, voi m'ati iertat . Ca ma lasati sa fiu prietena voastra ! Sunteti cei mai deosebiti oameni pe care i'am intalnit !
Voi mi'ati aratat ce inseamna prietenia ! Mi'ati deschis ochii , mi'ati dat mereu sfaturi si ati avut grija de mine . Poate nu am realizat pana acum ce prieteni buni am ! Va ador ! Daca nu ati fi voi , eu as fi un nimeni .. Imi pare rau . Am gresit de multe ori . Poate chiar de prea multe. V'am tradat increderea.. Dar voi ati stiut sa treceti peste, si sa ma iertati ! Stiu . Asa sunt eu : incapatanata, orgolioasa, de multe ori nesuferita, etc. Dar ati stiut sa ma acceptati asa cum sunt :x .
Incerc ! Incerc sa ma maturizez, iar cei care ma cunosc de mai mult timp probabil ca au observat asta !
Vreau doar sa mai spun, ca sunt norocoasa sa am asa prieteni ! Puteti sa contati pe mine . Va voi ajuta cu ce pot . :x !

Mi'ati fost alaturi zile bune si nopti grele
Cand plangeam din despartiri sau barfe rele .



Impreuna trecem peste tot
Ca o prietenie trece si prin foc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu