duminică, 11 septembrie 2011

End !

Acum stau si'mi spun ca fiecare sfarsit e un nou inceput. Nu vad ceva chiar atat de groaznic in inceperea scolii. Sigur ca o sa'mi fie dor de zilele de vara, de vacanta. Zilele in care stateam afara de dimineata pana seara. Zilele in care mergeam in Skate. Zilele in care ma rugam de Teddy sa nu mai ia Dunhill. Zilele in care ieseam toti afara. Zilele in care radeam pana cadeam pe jos. Zilele in care era asa de mult soare incat mi se facea rau. Zilele in care ma imbatam ca proasta. O sa'mi fie dor de clipele alea. Si mai ales de persoanele cu care mi'am petrecut timpul si m'au facut sa traiesc niste momente de neuitat.
Vara asta a fost una speciala. O vara pe care n'o s'o uit niciodata. Este vara in care mi'am intrecut limitele. Stau si ma gandesc..nici in visele mele nu ma gandeam sa ma distrez si sa sufar in acelasi timp, atat de mult. A fost vara in care am avut a 2a relatie in care chiar am pus suflet. Este vara in care m'am taiat mai mult decat era cazul. Este vara in care am fost in toate parcutrile posibile : Herastrau, Tineretulu, Carol, Iore, etc. Este vara in care m'am maturizat extrem de mult. Este vara pe care pot sa zic ca am trait'o la maxim, si nu regret nimic din ce'am facut.
Voi sunteti cele mai speciale persoane pe care le'am intalnit, ever ! Nu v'as putea uita nici daca as vrea. Cu voi am ras, cu voi am plans, cu voi m'am certat ca mai apoi sa ne impacam. Nu vreau sa se termine, si totusi ma simt bine. Ma simt bine stiind ca o sa ma vad cu majoritatea cu care am iesit si vara. Ma simt bine ca vad si celelalte persoane din viata mea, cu care rad, beau, fumez. Ma bucur ca pot sa'i vad dinnou si sa'i strang in brate ca sa le arat cat de dor mi'a fost de ei. Am sa le zic atatea..
Ok, deci cum am zis: Fiecare sfarsit e un nou inceput ! Si o sa incerc ca anu asta sa fiu mai optimista. Sa incerc sa nu mai pun suflet pentru toate cacaturile. Promit ! Anul asta va fi diferit. Nu o sa ma mai las influentata de nimeni. O sa imi traiesc viata pe cont propriu, dar cu prietenii alaturi !
Regret ca nu am putut sa ma vad cu toata lumea..dar va promit ca weekend'ul va fi numai al nostru. O sa recuperam noi cumva timpul pierdut. O sa vedeti. <3 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu