joi, 8 septembrie 2011

I swear ! :x .


Deci ma jur ca azi a fost o zi PERFECTA ! De ce? Poi, hai sa facem o lista:

*Pentru ca m'am trezit la 8:30 sa ma sparl pe par.
*Pentru ca am vorbit cu Ariana la telefon, si am batut'o la cap sa se dea cu crema mai repede =))
*Pentru ca am iesit toti afara :x .
*Pentru ca arati mult mai bine decat ma asteptam, tuns :x.
*Pentru ca Teddy avea iar Dunhill rosu lung :-L 
*Pentru ca Am fost toti in Skate.
*Pentru ca ne'am holbat la toate bunaciunile =p~ .
*Pentru ca am cunoscut'o pe Vale :x .
*Pentru ca Petre m'a strans de tsate =)) 
*Pentru ca am fost pe Cocioc
*Pentru ca toti baietii s'au aruncat in apa :))
*Pentru ca Teddy si'a ascuns ultimele 3 tigari sa nu le vada ei :)))
*Pentru ca am dat shot'uri :x .
*Pentru ca am fost ametita =)) .
*Pentru ca azi m'au pipait toti =]]]
*Pentru ca iar m'au tras de bretele :))
*Pentru ca Ariana bea toata apa de la tasnitoare xD .
*Pentru ca dupa 4 statii m'ati lasat sa stau intre voi pe scaun (pentru 2 statii) =]]
*Pentru ca am facut mare galagie in autobuz =))
*Pentru ca femeia de langa noi radea :))) 
*Pentru ca m'ai luat in brate cand m'am ridicat :x .
*Pentru ca ati luat'o pe unde am luat'o eu :)) .
*Pentru ca m'am intalnit si cu Anutsa :x .
*Pentru ca a mai luat'o cu mine putin xD
*Pentru ca am sunat'o pe Cosmina sa vad ce face :x .
*Pentru ca maine ma duc la ea si am iau de frasu =))
*Pentru ca am mancat o frunza sa nu miros a tigari xD .
*Pentru ca ai vrut sa ma pupi pe gura cand am plecat :x . 
*Pentru ca va adoor !!!!!!! :X

Iar maine, urmeaza alta zi geniala ! <3. Va ador baaa ! Chiar si cu glumele voastre uneori nesimtite, tot imi faceti ziua mai buna :x .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu