luni, 5 septembrie 2011

Fake !

Toti. Nu mai stiu ce sa fac. Toti sunt niste falsi. Incep sa nu mai am incredere in nimeni. Incetul cu incetul. Incerc sa invat sa'mi traiesc viata singura, pe cont propriu. Fara sa mai depind de nimeni. Dar e mai greu decat credeam. Vad ca majoritatea oamenilor pe care ii cunosc sunt exact la fel : mincinosi, profitori, nesimtiti, etc. Intr'un cuvant: falsi ! Incepusem la un moment dat sa sper ca poate sunt persoane carora chiar le pasa de mine. Poate sunt. O sa incerc sa sper in continuare .
Revenind asupra lucrurilor care s'au intamplat azi, vreau sa va spun un lucru. Duceti'va dracu' si lasati'ma pe mine si viata mea personala in pace. Nu cred ca e problema voasta ce fac si cu cine fac ! Corect ?!
Nu eu am vrut sa se afle in tot cartieru' ce am facut. Nu am facut'o din mandrie, sau ca sa ma dau mare. Asta in niciun caz. Am facut'o ca sa'mi demonstrez mie, si lui ceva. Daca el a inteles ce am vrut sa'i spun, sunt multumita ! Sper ca acum si'a dat seama ca as face orice pentru el. Iar prin orice, ma refer chiar la orice ! Si de data asta sper ca l'am convins . Si dinnou continui sa sper !
Acum, ce ar mai trebui sa fac? Oricum, nu regret nimic ! De ce as face'o? Pana la urma: eu m'am simtit bine, el lafel. Corect ?! Si acum ca si'a dat seama ca il iubesc, ma pot considera foarte multumita.
Iar acum, pentru cei care continua sa ma barfeasca : luati'va o viata coae ! Chiar nu ma intereseaza sa vad cat de invidioase sau invidiosi sunteti pe mine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu