sâmbătă, 17 septembrie 2011

Hopeless !

 De ce faci asta? De ce te joci cu sentimentele mele? Crezi ca mie mi se pare amuzant? Crezi ca ma distrez? Afla ca nu. Tu nu'ti dai seama ca imi faci rau? Sau mai degraba sti, si tocmai deasta faci ce faci .
 Nu te inteleg. Esti fara speranta ! Le spui celorlati ca nu vrei sa te impaci cu mine, dar iti cam place sa iti bati joc. Si aici ma refer la faptul ca ma saruti, ma iei in brate and stuff. Pentru tine sunt sigura ca sunt doar niste jocuri..niste prosteli facute la plictiseala. Eii, baga bine in cap..pentru mine nu sunt nimicuri ! Nu pot sa fie nimicuri. Vreau ! Incerc..dar nu reusesc.
 Sunt deja satula de comentarii gen incearca, sau intreaba'l. Pastrati pentru voi . Stiu ca vreti sa ma ajutati, si nici nu stiti cat inseamna asta pentru mine, dar chiar nu ma ajuta. Ce rost ar avea sa'l intreb cand eu stiu deja raspunsul ?! Ce rost are sa incerc cand nu ajung nicaieri ?
 Ziua asta e doar o alta zi in care ai profitat ! Ai profitat de faptul ca stii ca poti face ce vrei din mine..ca nu pot sa te refuz . A fost o zi aproape perfecta. O zi in care chiar ma gandeam ca e prea perfecta . Dar, si'a "revenit" la normal odata ce am ajuns acasa. Credeti'ma ca nu am nevoie sa imi repetati dinnou si dinnou aceleasi lucruri. Adevarate, ce'i drept. Dar deja le'am auzit de prea multe ori. Le stiam si eu. Credeti'ma ca adevarul doare. Si ganditi'va ca imi faceti mai mult rau decat bine. Nu cred ca stiti cat de rau este sa auziti adevarul din gura altor persoane ! Am inteles, nu vrea sa fie cu mine - o stiam si eu . Profita de mine - o stiam si p'asta. O sa ies din asta cu inima franta - e deja praf . Ma joaca pe degete - stiiiiam . Sa nu ma intelegeti gresit acum. Apreciez enorm ca incercati sa ma feriti de toate astea. Dar chiar imi fac rau .
 M'am saturat de relatii pe interes, relatii false, relatii de caterinca..am avut o gramada de relatii deastea. Vreau si eu macar odata sa ma simt iubita . Vreau sa simt ca exista un baiat la care sa tin, un baiat exact ca tine..dar sa tina si el la mine. Exact cum faceai tu inainte ! Ma crezi ca am ajuns sa plang si cand aud un cantec pe care il ascultam cu tine? Nu pot sa cred ca am ajuns sa tin la opersoana atat de mult. Mie, care inainte nu imi pasa de nimeni si nimic..?! Imi e intr'un fel dor de vechea eu..Dar acea parte din mine a disparut de un an. Si nu cred ca se va mai putea intoarce. Dar, cum ziceam. Imi e dor cand radeam si daca imi spargeam capu' , cand le dadeam cu flit baietilor, chiar daca tineau la mine..etc. Si totusi. De un lucru sunt mandra. Am invatat sa imi pese . Poate prea mult. Imi pasa mai mult de cei din jur de cat de mine.
 Acum, nu mai am ce sa'ti fac..sau ce sa'ti zic. Asa cum eu m'am schimbat (in bine, zic eu) , tu te'ai schimbat (in rau) . Imi amintesti de vechiul meu caracter - vesnic vesel, nu'ti pasa de nimic, nu pui suflet in relatii. "Schimb de personalitati" -_-' . As vrea sa pot sa merg la tine, si sa'ti zic tot ce am pe suflet..sa plang pe umarul tau, iar tu sa'mi zici ca totul va fi bine. Exact ca inainte ! As vrea sa pot sa'ti spun ca mi'e dor de tine. Sa'ti spun ca nu suport faptul ca esti asa de aproape, iar eu nu pot sa te am. Sa te intreb ce vrei de la mine ! Dar..degeaba. N'am s'o fac, pentru ca un lucru stiu sigur. Nu iti pasa. Sau cel putin nu iti mai pasa..

Bafta ! Fa ce vrei. Eu ma dau batuta ! 

3 comentarii:

  1. Lulu...nu am sa iti spun niciodata ce nu vrei sa auzi...dar nici ce vreri sa auzi nu o sa iti spun.Gata Lulu.S`a terminat...Ai scapat de o voce in plus care cat de mult ti`a vrut binele.....ti`l vrea si o sa ti`l vrea in continuare dar nu facndu`ti rau...crede`ma am trecut prin astea...sa se deala mne sa aflu de la alti "Nu vrea sa fie cu tne!","Mi`a zis mi`e ca isi bate joc de tine." si totusi ii credeam....deja ajungeam la idea ca nu imi mai place de el...dar cand se dadea umpik al mine...eram fericita si am sinteam ca niciodata si totusi...nu vroiam sa se termine...asta stiind ca imi face rau.Ca isi bate joc de mine.As vrea sa poti si tu sa iti dai seama ca defaapt cel care nu merita este el!Nu tu!Esti o persoana minunata si crede`ma....As fi in stare,4 tne,si sa imi sacrific viata....eu nu insemn absolut nimic cat a insemnat "acel baiat" dar eu te iubesc de 10 ori cat te`a iubit sau cat ar putea el sa te iubeasca vreodata!sa sti sa nu te superi pe mine ca iti zic....Dragostea se duce,prietenii raman pentru todeauna(ok doar cei adevarati).Este adevarat ca nu mai poti avea incredere in NIMENI!Dar fara sa fiu artagoasa..fara sa ma laud...Eu mereu voi fi langa tine si mereu o sa poti avea incredere in mine....

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi'au dat lacrimile :'( . Stiu, e adevarat ce zici. si stiu ca esti langa mine >;d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Mno :x CHiar ti`au dat lacrimile :(?Sunt asa nenoro :(

    RăspundețiȘtergere