joi, 1 septembrie 2011

Leapsa !

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
Nu au fost ! :-j .

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?


3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
Pot sa manipulez multi oameni *chiar daca nu o fac*

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Probabil tupeul.

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
In general aproape orice..dar fara chestii exagerate.

6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
Nu stiu ! :) .

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Cand el era alaturi de mine ! :D.

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
Degeaba'i zic numele. :))

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Zgomotele puternice..gen cand face cineva gauri in pereti :)) .

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
Cred ca azi ! His b-day. Urati'mi succes ^^ .

11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Hmm..N'am idee ! :-? .

12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Nu stiu.

13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
In fata publicului :'> *trac de scena*

14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Cand diriga i'a zis lu' mama ca am fumat si baut la scoala, si a vrut sa cheme politia ca fac misto de ea :)) Iar eu a trebuit sa'i explic toate astea.

15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?
...

16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
:)) . Cam cu toata lumea \m/ .

17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
"Nu am putut sa'mi fac tema, pentru ca mi'a fost rau toata noaptea, si azi dimineata a trebuit sa ma duc la dentist, iar mama eraplecata si nu a putut sa ma puna sa le fac ! " -_-' :)) .

18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
Sincer..in momentul asta i'as ierta orice.

19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
Well, e ceva gen ex-jumatatea mea, dar iubeam la el caracterul .

20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
O masina teleghidata xD .

21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Pe prieteni ! :) .

22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
Pe el ! >:) . I'm fuckin' strong, deci nu am luati de el ! :> .

23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
Informatica.

24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
El, logic :)) .

25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
 In love stuff ! :-@ .

26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Iubire.

27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
Oricunde, doar sa fim toti, exact cum eram inainte.

28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
'Ce imi place la tine? Pai imi place caracterul tau,ochii si accentul !' - vremuri :-< .

29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
Ehh . Sunt mai multe persoane :)) .

30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
Nu pot sa zic ca ma prea rog -_-'

31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
Pff..nu ma prea las influentata. :) .

32. Care a fost primul tău vis împlinit?
Nu mai stiu .

33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
12-13 . Clar. M'am schimbat enorm ! :) .

34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta ?
Pc'ul b-) .

35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de sex opus?
Pe care l'am facut : M'am imbatat pentru el ! :-L *proasta, proasta, proasta*
Ce as face : Cand e vorba de el, cam orice :-j .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu