joi, 1 septembrie 2011

Ganduri..

Please. Stay. Forever. 


Nu mai merge. Nu mai pot. Am ramas fara lacrimi. Prea mult. Simt ca nu mai suport. Tot ce am nevoie acum este de pachetul de tigari, sticla de bere, mp4'ul, si... liniste. Vreau sa stau singura, intr'un parc, intinsa pe iarba, cu tigarea si berea'n mana, cu castile in urechi. Sa stau sa ma uit la nori, cum aluneca pe cer. Vreau o zi de relaxare. O zi in care nimeni sa nu ma deranjeze. O zi in care sa stau, si sa ma gandesc la el.
Dar pana sa am eu parte de o asemenea zi, trebuie sa invat sa ma multumesc ce am: apartamentul asta, camera mea si mama care poate in orice moment sa intre la mine in camera. Simtca am nevoie de mult mai mult spatiu ! Am nevoie de un loc pe care numai eu sa il stiu. In care sa nu trebuiasca sa astept sa adoarma mama ca sa pot sa plang. Ar fi un loc perfect ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu